A simple and essential place, for the well-being of body and soul, in which the human being rediscovers himself as an individual and no longer as a mere cog.
A place where time flows naturally. You don't experience the "speeding up" of time but follow its constant flow, in physical and figurative contrast to the frenzy of the city, on the opposite bank of the river.
This is the scenario that I imagined and tried to represent in 3D (Full CG), with the sound of the sea and the seagulls, which reinforce this sensation in a deeper way.
What is your feeling?
──────────────────────────────
Un luogo semplice ed essenziale, per il benessere del corpo e dell'anima, in cui l'essere umano si riscopre come individuo e non più come mero ingranaggio.
Un luogo in cui il tempo scorre in modo naturale. Non si vive la "velocizzazione" del tempo ma si segue il suo flusso costante, in contrapposizione fisica e figurativa alla frenesia della città, sulla sponda opposta del fiume.
Questo è lo scenario che ho immaginato e cercato di rappresentare in 3D (Full CG), con il suono del mare e dei gabbiani, che rafforzano questa sensazione in modo più profondo.
Quali sensazioni suscita in te?
────────────
Modeling: 3DS max
Rendering: Corona
Post-production: After Effect
────────────
Full HD: youtube.com/@vitaliano_fratto_cgi